jueves, 31 de octubre de 2013

I.R.A. nos dice adiós

aprovecho esti dii y considero que tengo que ser yo al ser el que durante esti tiempu divos la vara tanto per equi como nel car llibru del grupu , anunciar el fin del proyectu politicu musical I.R.A ( insurgentes revolucionarios asturianos) como tal .siendo el nuesu primer conciertu en l`llar d`andecha en noreña y l` caberu conciertu el sabadu de sam pedru na felgura .
sinceramente quero dar les gracies a toe eses persones que tanto na solombra tiraron del carru conmigo durante tou esti tiempu esta vez voi poner los sos nomes por que considero que la xente tienk saber quien sofito esti proyectu dende el entamu fasta el fin . marki , arboleya , bakon , ocelt , cordo , wii cordoba , sivarita martin ,to el trabayu por sacanos semeyes , tornanos al asturianu y correxir les mis faltes ortografiques , por ayudame nel diseñu del cd , y por ser el mi hermanu y dir conmigo a tos los conciertos ,aguantame en ca unu de ellos y por tar siempre en los bueno y en lo malo . a chatarrona choting por facenos y currase les camis , a ozono por los diseños , al sivaraita martin por esa sesion fotografica , a roy palma (la condesa tatto mexicu df , ) por esi peazu de tatto k llevare siempre con orguyu . ali y raque por ser eses peazu de camareres en los concert de villa . 
a los colectivos k siempre tuvieren acordandose de nos como proyectu politucu musica ....nora antifa & uvieu antifa , c.s.i . f.u.s.o.a , saved of battle , c.s.o.a la madreña, c.s.o.a plavea y c.s.o.a casa das atochas .andecha astur por dexame el equipu pa poder tocar y ensayar .y por ultimu a fon ( ex e.d.o) por eseñame un monton de coses aunk el piense que nun ye asina .
a todos los grupos con los que tube la oportunidà de pòder tocar , de los cuales apredi munchos valores fonderes gracies por demostrame k el hxc punk nun ye un a puta moda ni poses estupides u munchu menos envidies .
escuela de odio , estricalla , kop , skontra , adiziion etilika , officer down , trust no bicth , brutus &the new ones y peña d egrao , tragic vison , m.p.o ( paris ) , fuerza de lucha , pacto de sangre , payback , street poison , fnk , heck , wayne , omy , la bastarda , zamarro pro , protervia , napalm , alcotan, nocivos , infeccion ,redada , acid mess, mercyless , rojo dos , hckrew, abra k amputar , a.r.d.e.n & xente de cantabria .ruido nuclear& punto de cruts, b12 , brutus daughters , bajo presion , atdxs a nada falsos positivos , n.a.r.k. , zigua , vinagre de sidra , brigada ,doris & dany anty stylo , las marakas de machin , dentellada , expropiazion , antyhisper .................y tantos mas que me se me escezen mil perdones .
mi crew k siempre ta presente tha hardest internacional , 152 crew asturies . 
a la xente que foi a sofitar a penjamo pa esi malditu videoclip que nun se si saldr a la lluz algun dia .
sobre to dar les gracies a esos k me escriben y entruguen con el grupu pa dir a tocar o pa qualesquier cosina ..... simplemente por que os acordeis ya toi satisfcheu .
y al axente que diba avenos a los concert maximu respetu por apoyar esti proyectu .
esto nun ye un fin , seguire expresando toa la mi rabia y expulsando toa la mi ira de alguna forma y tonare a ñes cais con mas fuerzia k nunca . musica como forma de llucha y axitacion . 
DANI I.R.A OCHOBRE 2013
No es un adiós, es un hasta pronto. ¡Aguante!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Danos tu opinión